Naisten yrittäjyys- ja työelämäverkosto Finnish-Somali Women in Businessin avajaiset 24.9.2019

Tiistaina 24.9. järjestettiin Seuran uuden naisten uraverkoston Finnish-Somali Women in Businessin avajaiset. Kiitos kaikille mukana olleille innokkaasta osallistumisesta ja inspiroivasta tunnelmasta! Tapahtuma sai erittäin positiivisen vastaanoton ja palautetta osallistujilta – tälle naisverkostolle on selkeästi tarvetta. Emme malta odottaa, mitä kaikkea voimme yhdessä suunnitella ja toteuttaa!

Mukaan verkostoon mahtuu vielä, uudet jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita. Verkoston seuraava tapaaminen järjestetään tiistaina 29.10. klo 17 Globaalikeskuksella Hakaniemessä, lisätietoa tapahtumasta on luvassa pian. FSWiB-verkostolla on myös oma Facebook-sivu Finnish-Somali Women in Business, jolla tiedotamme ajankohtaisista asioista. Lisäksi verkostolla on oma ryhmä ärjestetään tiistaina 29.10. klo 17 Globaalikeskuksella Hakaniemessä, lisätietoa tapahtumasta on luvassa pian. FSWiB-verkostolla on myös oma Facebook-sivu Finnish-Somali Women in Business, jolla tiedotamme ajankohtaisista asioista. Lisäksi verkostolla on oma ryhmä Finnish-Somali Women in Business -verkoston keskusteluryhmä, joka on tarkoitettu ryhmän verkostoitumiseen ja vapaaseen keskusteluun työelämästä, yrittäjyydestä ja niihin liittyviin teemoista.

Tervetuloa mukaan – yhteisössä on voimaa!

Discover more from Suomi-Somalia Seura ry

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading