Tervetuloa Suomi-Somalia Seuran syntymäpäiville!

Graafinen kuosi, jossa teksti: "Sillanrakentaja Suomen ja Somalian välillä"

Haluaisimme kutsua sinut juhlistamaan Suomi-Somalia Seuran 35-vuotista taivalta. Tavoitteena on juhlistaa nykyistä ja aikaisempaa toimintaamme ja näyttää miten jopa pienenä kansalaisjärjestönä tai jopa yksilönä voidaan edistää ystävyyttä ja kehitysyhteistyötä sekä osallistua yhteiskunnan hyvinvoinnin vahvistamiseen.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään keskustelutilaisuus, jossa jutellaan ylläolevista aiheista. Luvassa on kakkua ja muita herkkuja sekä hauskoja juhlatunnelmia. Tarkempi ohjelma varmistuu myöhemmin!

Juhlatapahtuma järjestetään 27.11.21 klo 12:30-16. Juhlaa ennen pidetään Seuran syyskokous klo. 11:30-12:30. Paikka: Globaalikeskus, Siltasaarenkatu 4, 00530 Helsinki

Juhlaan sekä syyskokoukseen ilmoittautuminen tapahtuu seuraavasta linkistä: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfYMK_MZa…/viewform

Tulethan tapahtumaan vain terveenä!
Ystävällisin terveisin,

Suomi-Somalia Seura ry

Af Soomaali:

Ku soo dhawow xaflada 35-guurada aasaaskii Ururka Saaxiibtinimada Somalia iyo Finland!

Waxaan sharaf noo ah inaan kugu martiqaadno xaflada sanad-guurada 35naad ee FSA! Ururku wuxuu si kooban usoo bandhigi doono waxyaabixii usoo qabsoomay iyo hawlaha socda. Sidoo kale waxaa laga wada hadli doonaa sidii ururka loo sii horumarin lahaa, loo xoojin lahaa saaxiibtinimada, iskaashiga iyo wada shaqeynta bulshada.

Xaflada waxaa la qaban doonaa Sabtida 27.11.2021, saacada 12:30 – 16:00. Xaflada waxaa ka horeyn doona shir-sanadeedka ururka. 11:30-12:30. Goobta: Global Center, Siltasaarenkatu 4, 00530 Helsinki

Soo dhawow!

Isdiiwaangalinta:

Cunto fudud, cabitaan, sambuus 🙂!

Salaan iyo ka soo qeybgal wacan!