Kutsu seuran kevätkokoukseen 8.4.2017

Hyvä Suomi-Somalia Seuran jäsen,

toimintamme on lähtenyt tänä vuonna käyntiin osittain uuden hallituksen voimin. Haluamme kehittää Seuran toimintaa entistä aktiivisemmaksi ja kiinnostavammaksi. Ydintoimintaamme kuuluu tänäkin vuonna kehitysyhteistyöhankkeiden toteutus Somaliassa ja somalitaustaisten aseman parantaminen Suomessa. Ideoimme myös uutta toimintaa kotoutumiseen liittyen.

Olemme perustaneet neljä uutta työryhmää, jotka toteuttavat Seuran toimintaa. Nämä ovat kehitysyhteistyön ja kaupan edistämisen ryhmä, viestintä- ja vaikuttamisryhmä, kotoutumisryhmä ja kulttuuriryhmä. Etsimme näihin kaikkiin ryhmiin uusia jäseniä.

Lue lisää kuulumisia oheisesta jäsenkirjeestä!

Lisäksi toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi kevätkokoukseemme lauantaina 8.4. Malmin monitoimikeskukseen. Kokouskutsu löytyy ohesta. Soo dhawow!

Hallituksen puolesta,

Eva Nilsson
puheenjohtaja

Julkaissut suomisomaliaseura

We are a civil society association promoting friendship between Finland and Somalia.

Discover more from Suomi-Somalia Seura ry

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading